.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Friday, May 29

SUAMIKU DAN "SERVICE CURRENTLY NOT AVAILABLE"!

citer ni adalah bkaitan laki aku n astro....bukan main lagi laki aku u all tau tak...teruk btul dia marah operator astro 2...mana taknyer....kat rmh aku ni tak penah ok siaran astronyer...bukan sahaja waktu hujan yg takde siaran...wak2 cerah...matahari dok blip...blip...kat atas nu pun sama gak...dok merah je signalnyer...
antara ayat yg tkuar dari mulut dier ialah spt berikut :
  1. hei!lembap betul nak jawab...dah la kdit aku dok jalan ni!
  2. kalau ada masalah...lambat je nak pick up...tapi kalau tak byaq bil shari lewat pun kalut cepat je potong...
  3. ni nak bagitau sikit...suh astro tingkatkan mutu siran...BOSAN!!!TAK MENARIK!!!

itula antara ayat2 "podaih" yg tkuar dari mulut suami eden...bukan main marah lagi....sampai ke waktu ini aku dok mati ku2 dok dalam rumah ni sbb "SERVICE CURRENTLY NOT AVAILABLE"!!!gERAMYER!!

Mmg kesian gak aku dgan operator kat astro yg kena marah 2...tapi 2 la cbran bila dah bkerja pun...tapi pihak astro tolonglah tingkatkan servis anda walau di mana pun...kami byar bil tiap2 bulan ni rasa tak berbaloi....asyik2 ulang citer yg sama jer...dah lebih setahun pun masih citer 2 je diulang....sampai boleh hafal dah skrip citer2 2...

apapun aku tabik "spring" la kat laki aku yg brani "myembur" org yg tak bsalah...haha...kalau org yg kenal laki aku mesti depa tak caye yg dia boleh marah macam 2 skali...kecut pewot kot kalau tgk...tapi aku biasa jer...moga signal n srvis astro kami akan btambah ok lpas ni....

No comments: