.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Friday, May 29

SCHOOL HOLIDAY IS BACK!!!



MySpace Generators
MySpace Codes at BlingPixie.com


WAH,dah tiba saat yg ditunggu2 oleh warga pendidik n murid2!!!!!!!!!!!!!CUUUUUTTIIII!!!nampaknyer cikgu yg lebih over ni...mana taknyer,,,aku rasa jadual aku utk coti kali ni dah penuh la dek nun...kalah JUARA AF7...hehehe..so,mintak maaf la kpd sapa2 yg nak bo0king i utk psmbahan ek..kui..kui..kui...anggap la macam artis...LAYAK KER??layan jer la...
bila dah cuti ni boleh la release tensen pas btungkus lumus me"rait' kertas jawapan bebudak n wat analisa exam PKSR 1...penat woooo...bbalik kpd jadual coti aku...sok SABTu ada undangan kawin kat kuala kangsar...so,sok balik la sana...then ptg atau mlm sok balik penang...maklumla...bkn senang nak wat majlis besday besar2an bsama2 dgn ahli kuarga yg lain yg lahir pada bulan mei...antaranya aku,fahim,paksu,pak njang n afifah...yg lain tak hengat la aku...
balik penang mcm2 gak dok ingat nak pi tmpat2 yg menarik...nak bwk si kecik aku yg tomei 2...seminggu pertama ni bcuti belah kuarga aku...n minggu ke2 bercuti balik soami aku pny rmh plak...fair la kan?anyway bsyukur coz kami jarang la gado2 hal balik kg ni...nak balik mana pun boleh dalam shari...aiman tak kesah beb...lebuhraya dah ada tbentang luas...hahaha...ayat puitis yg tak betul...
nanti aku update lagi citer percutian aku ni ye...oh yer..tadi sek mjayakan pgrm kebakaran... biasa jer la...bdk2 dah tau bnd 2 bkn real so wat donno jer...kqlqu jqdi btul2 mau rentung bdk2 sek 2...gmbq tak sempat nak snap la...so citer je la kan?
ada bbrapa sek yg wat smbtan hari guru arini...sek aku jer skema wat 18hb ari 2...tak meriah langsung...serius...di kesempatan ini aku nak ucapkan tahniah kpd 2 owg rakan aku yg telah terpilih secara undian oleh murid2 sek masing2 utk kategoro yg telah dimenangi...1st kak aza...ANUGERAH GURU POPULAR...famous tul ko kak aza...kalau kat cheras baru dulu hampeh kiter nak dapat anugerah mcm 2 ek?
2nd, my best frenz En. azam yg telah dinobatkan sbgai GURU PALING KACAK SEANTERO SK BATU FERINGGHI...haha...mamat ni mmg slalu pasan ensem...tapi biasa jer sebenaunya...hensem 2 ada la ckit2 tak la ensem sgt...jgn marah ek...



MySpace Generators
MySpace Codes at BlingPixie.com
ok...kpd anak2 murid...sila yer siapkan homework yg ckgu bagi yg 2-3 helai 2...jgn malas n culas macam mamat sekor kat atas tu ek...
k la...dh ngantok plak...byebye....

1 comment:

alfa juliet said...

thanks nida...walaupun tahun kedua, budak2 dah undi..kat skkcb, anugerah yg pernah aku dpt pun cuma pengurusan kelas terbaik, bayar yuran awal n hantar buku rekod mengajar setiap minggu...tu pun tahun 2007 baru dpt ye...hahaha...ko n zura selalu je dpt anugerah kan...mungkin pindah ke skpi ada seribu rahmatnya..aku lebih ikhlas di sini...lagipun aku tak letak apa2 penghargaan atas keje yg aku buat...kalau nak bagi, bagilah..tak dpt, aku dah kental....skkcb mengajar itu..yg baik belum tentu dibalas baik..wah panjang komen aku..ehehe