.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Thursday, May 28

macam-macam ada....

LAKI AKU N SEMANGAT KESUKANANNYA!!

alkisahnyer semalam...laki aku n rakan2 polis hutan telah melakukan aktiviti terbaru mereka mgisi masa lapang dgn bermain badminton di bandar sunway city....sejam RM12...dia pi dari pukul 9 sampai 11 malam..tnggal la aku terkontang-kanting dgn anakku yg semakin lasak 2... dah pi exercise malam2...balik2 hentam plak bihun tomyam n ayam KFC...tapi dah mmg cikeding tak heran la...aku yg kurg makan ni plak yg makin tembam....


p/s : tadi gpk1 pn hjh mariam tegur dia kata aku "put on weight"....ntah le
.............................................................................................


MARKAH PKSR 1 & ANALISA


AS a class teacher, keje we all after exam mestila kena mgadap laptop n masukkan markah budak2 2..buat masa ni markah subjek utama dah dapat...yg lain2 je belum...kpd guru2 yg m'ajar kelas 5 Cemerlang n masih belum kasi markah...plzzz ek...as soon as possible...coz byk lg keje lain ni...hanya yg pjnah jd guru kelas je yg tau...

n bukan apa...aku kesian plak kat s/u peperiksaan kitaorg...kak wa...pnat nanti kalau semua hantar sekali harung pas sch0ol holiday ni...pnat wooo...


buat masa ni...anak murid aku yg bnama fareez a.k.a....anak kak fariza yg sdang mdahului rakan2 lain...keputusan 5A 2....hope fareez lbh maju pda masa akan dtg yer....
yg no.3 dari kiri 2 la fareez

MURID2 5 CEMERLANG
.............................................................................................................

GEDIK!!!!

Hari ni aku dok di kantin bsama2 bbrapa rakan sperjuangan...tup...tup...naik citer pasal sorg budak pompuan tahun 6 ni mmg agak gedik n sosial la bagi aku....sbb die kesian budak praktikum dari UPSI yg bnama LUTFI kalau tak silap aku la jadi mangsa...

alkisahnya,budak ni dtg la aktvti koku ptg smalam...dgm mgada2 n tanpa segan silu sbgai sorg pompuan...dier rampas kunci moto si lutfi ni...si lutfi ni malas la nak kejar...sat lagi kata berdrama hindustan plak di tgh padang...

tanpa disedari bdk ni bwk motor 2 kuar dari kawasan sekolah ke kdai yg bhampiran...nsb si lutfi ni tak baik sbb atok budak ni nampak cucunya naik motor 2....apalagi atok dia ni trus masuk kwsan sek...turs ke tgha pdg...n apalagi...si atok yg tak periksa dulu apa sbnaunya yg blaku terus "sembur" je c ckgu praktikum ni....ksian dia...dah la baru mgu ni dtg sek ni...dah kena marah...

pesanan utk lutfi...itulah ranjau khdpan n cabaran yg perlu kt tempuh sbgai pendidik..

pesanan plak utk anak remaja skrg t'utamanya yg pompuan...jgn la OVER GEDIK....org laki tak suke la...mgata lagi ada....jadi la mahal ckit....

oklah...2 je nak tulis kali ni...nanti aku post entry yg lain plak....cau cin cau...








No comments: