.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Monday, May 4

bengangnyer aku!!!!


cepat tue la aku ni nampaknya...dah lama tak tulis blog..tut2 bila tulis emosi tak menentu plak...bila tak menentu la nak luahkan perasaan kat cni...aku ni bukan nyer jenis suka cpt masam2 muka..tapi bila org buat perangai "taik" dgn aku!!!mmg aku BENGKAK betul...sapa yang mengenali aku mmg faham la prgai aku ni...


citernye mmg aku dah bngang dari smlm...tapi bngang pasai apa aku tak boleh la tulis kat cni...coz org 2 pn mmg slalu baca blog aku ni...sapa dier????lu pikir la sndr...
hari ni plak aku naik angin dalam kelas tahun 5...mengada2 betul...aku bagi muka ckit...mula nak pijak kepala aku!!!ingat aku ni apa...dah aku bagi semua panduan nak tulis karangan...apa yg susah sangat....aku tak paham la budak2 skrg ni...semuanya nak bersuap!tak dak usaha langsung nak buat sendiri..
ni antara ank2 murid Cheras Baharu... sebelah aku nadia, najihah, puteri, syakila, syafidah n suhailah...cikgu ingat lagi tau nama korang semua

tapi anak2 murid aku dulu kat SK KG CHERAS BARU tak la mcm ni...walaupun kelas akhir, diaorang usaha gak cari jawapan sndri...tak dak pn aku bagi jawapan...tapi bncg2 jawapan pas diaorg selesai wat latihan 2 ada la...tapi jwpn usaha diaorg sndr... kalau nak kata budak2 KL teruk....tak jgk...kalau mcm ni...diaorg lagi bgus dari bebudak tg rambutan ni...aku rasa cikgu2 sek 2 pn hadapi mslah yg sama macam aku...aku rasa masa aku sekolah dulu kami usaha sndr...tak dak apa2 ganjaran pun kami skrg jadi org yg berjaya jgk...bdk2 skrg nak wat pgrm NILAM pun ada gnjrn...satu buku dicatat,dpt 1 choclairs cadbury 2...bila dpt 5A dlm PKSR @ ujian bulanan pun dpt ganjaran spt wang tunai n banner dipampang muka2 bebudak yg dpt 5A...smuanya nak kena sogok baru jadi keje..



mcm tadi..kelas 5 Cemerlang 2 mmg tak pnah kena dgn aku lagi denda2 ni...tak mcm 3 Elit..dah besa dah...tak siap keje...culas...malas....tak nak usaha...nak kena suap...itu la prgai2 bebudak ni...aku geram sgt...aku baling buku kat sorg budak ni...kalau dia terbaca blog aku ni...cikgu mintak maaf la yer nazmie...cikgu tak bmaksud pn...tapi smua kwn2 awak 2 dah melampau sgt2..


lagi 1 aku tau bukan smua org boleh phm prgai indvdu yg lain spnuhnyer...tp aku pelik manusia ni bila suka salah anggap dan tanggapan kpd org spt aku...aku ni kdg2 mmg laser giler...lidah ku kalah si mata pedang...tapi yg nak ''touching' sgt knp????aku nak maksud pun spt apa yg diaorg fahami..aku ckp lain...diaorg paham lain...nasib la labu....apa nak buat...dah nasib badan...


apapun kpd sesapa yg mbaca blog ini...terutama yg mgenali diriku...ampun dan maaf dipinta la yer kalau terasa dgn sindiran di blog ini...adios...

No comments: