.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Monday, May 4

AKHIRNYA!!!

Akhirnya!!yes!!berjaya jugak aku memasukkan gmbr2 n sdkt image dalam blog aku ni...pyh jgk la..bkn snang nak wat blog kan?aku salute btul kat anak murid aku si fara alia 2...cayalah...
dari ptg tadi gak aku melangut kat depan laptop ni..tapi aku tnggalkan jgk la kejap tgk anak aku menangis la...nak bagi mandi...susu..tido...kan?so, mulai arini bleh la aku update slalu blog aku kat cni...tapi kat myspace pn ada gak...aku cut n paste je la nanti kan?
pASal hal tadi aku la ni dah cool ckit...geeram 2 ada la ckit2...tadi jd hal lain plak..mmg geram aku..tp nak marah sgt x bleh la kan...family sndr gak..aku pun malas la nak berkira..ntah knp malam ni laki aku tetibe je mrajuk dgn aku..di saat aku tgh menulis blog ni dia dah tido sejak pkul 9 mlm tadi...aku tak tau la apa salah aku..yg aku tau tadi dia suh aku wat air...so, aku msk la air n kami berebut2 nak guna laptop ni..pas2 dia pi buat lesson note...aku bagi anak tido..pas2 terus dia x cakap pe2 pun..sedih eden...tp sok ok la 2..
nak citer pasal sek...rasanya td aku dah citer ckit apa yg berlaku ari ni...nath la bdk2 skrg ni kan?malas nak cakap la...ha 1 lagi...aku bengang btul sjak malam ahad ari2 c prncipal TJ wat pgumuman yg AF masuk...bngang btul la..pas2 dalam diari malam tadi buat2 berlakon lagi c TJ 2 kata kesian yg echah n claudia kuaq...kalau ksian..knp x umumkan diaorg tak tsgkir je...btul tak?
mcm2 la depa wat...hanya kerna nak masukkan c ariil POYO 2 jer...sapa2 yg pminat aril kat cni sowi la ek...aku mmg tak suka lgsg..msg2 pny minat sndr la kan?ok lah...anak aku dah mragam plak..arini asyik nak nangis ajer... ok buybye...assalamualaikum

No comments: