.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Monday, July 19

KLIEN OH KLIEN

hari ni "anak" aku yg drjah satu tu dok dgn aku kat blik kaunseling ni..harap2 sok tak wat perangai la harapnyer ye...penat jgk nak paksa dia dtg sek menurut mak dan ayahnya..tp takpe kot bagi aku dgn berkat kesabaran mgkin ALLAH akan bagi jugak hkmahnyer...

skrg ni jam 1120 aku bagi kertas ujian bulanan yang dah blangsung minggu lpas kat dia..coz mgu lpas dia tak nak dtg gak sekolah...tapi budak ni jenis yg bijak..kakak2 dia kat sek n pon ok...
apapun cikgu harap sok haris akan ok tok ke sek ye sayang...

***nak upload gambar si HARIS DANISH ni tapi hp plak tak bawak..nanti la aku boh..

1 comment:

alfa juliet said...

hihi 'anak' ye....buat jelah anak angkat