.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Friday, July 9

cahiyook!!chaiyook!!thingking +ve

minggu ni macam2 perkara yg mbuatkan otak aku susah nak bhenti berfikir...

1.masalah murid yg selama ni sorg murid yg bagus..tuptup pas bukak sekolah tak nak dtg sek..murid tahun 1..belum tahu apakah puncanya..dan dirujuk kpd pakar kanak2 pd 15hb ni...harap dia akan ok la pas ni...tp aku masih fkirkan dia..hari2 aku akan tngu di pintu pagar sek kalau2 dia dtg..tp tak datang...mcm mana la agaknya dia skrg???

2. masalah yg ditimbulkan oleh mber2..bukan masalah apa..biasalah bila kita dah kawen, org akan tny bila nak ada anak..bila dah ada anak, org tny plak bila nak menambah anak..aku mmg la ada niat nak bagi kat si khalish aku tu adik. tp dia belum 2 tahun lg..bar la anak aku tu dah 2thn dan aku rasa perut aku yg telah dibelah tu ok..dan aku akan tambah lg sowg anak..aku dgn hubby mmg kesian tgk dia main2 sorg2..tp insyaAllah..ada la rezki nanti...nanti tu bila ye???bila time yg sesuai utk aku menambah???

3. aku tak henti2 memikirkan bagaimana caranya nak hidup dgn lebih senang dan tambah pndapatan..sesungguhnya kerja sbg seorang pendidk in tak boleh bagi kt jd jutawan..jadi apa la kau nak wat nak jana pendapatan ye???mlm aku tak minat..apa lg la nak buat??

byk lagi sebenarnya bnd yg bmain di kotak fikiran aku ni..tp susah nak diluahkan..

No comments: