.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Wednesday, September 2

PAK BELALANG VERSI WANITA MODEN...AMMA..



Hri ni nak bkongsi kisah tntg sorg mber kat maktab ni iaitu Letchumy...rupa2nya pandai menelek aci sowg ni..dia dah tilik aku dgn ciri2 di bawah...katanya aku ni:
  1. tidak sependapat dgn suami (mmg btulpun )

  2. berani (terlebih ni)

  3. tidak bertndak melulu (fikir lu sblum buat)

  4. kadangkala fikir @ tidak sebelum bercakap (mmg betul pun)

  5. tidak bgantung spenuhnyer pd suami ( suami bgntung pd aku )hahaha

  6. dapat menguruskan diri tanpa bantuan suami

  7. bpotensi cerah utk lebih cemerlang SEKIRANYA berfokus & btumpu serius dgn kerja yang ingin dilakukan


TQ ye letchumy coz sudi menilik i...tapi tak cukup lagi la...bye....

4 comments:

alfa juliet said...

suh la letchumi tu tilik aku pula nida..huhuhu

azmanchong said...

..nak gak..hehe

Anonymous said...

cantiknya awek letchumy

Anonymous said...

Salam...

Cantik gak nida wat blog ni... tapi k.zura tk pandai lagi nak create.. Comel anak nida skrg.. k.zura je blm ade rezeki lagi... Doa-doaknlah ye.. :) :)