.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Tuesday, June 23

KENAPA LA TAK BOLEH???

hari sabtu ni merupakan hari ganti psekolahan utk hari raya...ni yg last la..sblm n dah ganti dah...nampaknyer 2 minggu ni mmg keje 6 hari la..meting guru minggu lpas dah dcadangkan supaya hari terbuka utk parent dtg tandatangan report card diganti kpd hari sab2 iaitu 27hb jun...mmg la tarikh sbnarnya nak wat jumaat 26hb...

jadi dah diusulkan spya dbuat ptmbangan hari sab2 wat bende 2...tnggu pny tunggu meting hari ni dah ptuskan yg hari terbuka tetap hari jumaat...kenapa la tak boleh wat har sab2 kan??parent pn tak keje sab2...2 pihak atasan la kan..spatutnya kalau budi bicara boleh wat hari sab2...ntahlah...

hari ni masuk kali ke-2 CONTACT TIME atau meting guru mula pkul 2 ptg...knp la tak boleh buat mcm biasa pkul 1.30?pelik la jgk kan???bknnya ramai yg takdak..yg tkecuali cuma guru2 yg mngajar kelas SBT jer...aku tak kisah sgt la meting mula pkul 2 tu...just ksian ckgu2 yg lama kan?ten2 lain mcm jer...tau ada CT pn pkul 12 thari...meting hari ni GB ada...tap sek ni kalau GB ada pun tak kisah...dia ok...macam GB aku kat SK TAMAN KOTA JAYA tahun lpas...ENCIK TAHIR...baik sesangat orgnyer...

oh yer...hari n aku kena cerap dgn PK HEM, PN HJH MOSFIRAH...dia cerap dgn tgesa2...tkojut eden..mana taknyer...tetibe jer...so tanpa sbrg bbm...just guna chalk n talk bserta dgn hands out utk bdk2 je la aku telah dcerap...aku pn tak tau apa yg aku dpt...nanti kalau dpt aku akan upload gmbar borg 2 kat cni...tp antara komen yg dia bg kat aku ok la...ada bbrapa perlu dperbaiki...maklumlah takdak bbm...kureng la markah aku kot...PK HEM aku ni akan bpindah ke SK METHODIST TG RAMBUTAN...dkt je dgn sek aku ni...dia dah dinaikkan pgkat jadi PK1...ksian dia....mintak tak mau pindah tapi tdk dluluskan oleh PPD..mmg sorg yg tegas,bkaliber n cara ckpa dia mmg ada stail la...kpd kak mos smoga gmbra btgas di sek baru...bgtu juga pada kak aniza, guru b&k yg naik pangkat jd PK KOKU di SK TAMBUN...

both of them s the best...ok la...anak ku dah meragam plak...byebye....

p/s: kak aza...knp tak publish post...byk kali dah on9 hari ni..tap tak dak jgk...

2 comments:

azhariahzuber said...

huhu rindu dgn blog haku ke..sabar2 tgh update ni

Azman Chong said...

Salam nida..hehe tak prasan plak blog ni..slalu bca blog awk kat my space jer..ketingalan jap..skali bca abeh sume posting..haha..all da best 2u, smoge hepi slalu disamping famili tersyang, keep in touch beb!