.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Monday, October 25

AZAM KHALISH DAH DUA TAHUN









23 Oktober 2010 maka genap sudah umur khalish 2 tahun...maka bermulalah azam baru ummi khalish untuk khalish...haha...bukannya khalish yg berazam..tp ummi nya plak yer...azamnya ialah aku mmg dah pasang niat kalau khalish dah umur dua tahun aku akan cuba untuk mengandung lain plak..ye la nak tunggu lama2 umur pun makin meningkatkan...itulah dia azamnyer..hehe

nak story mory pasal sambutan besday anakku ni..nampaknya terpaksa ditunda ke tarikh lain..masa tarikh 23/10 aritu tak boleh nak buat sebab aku terlibat dengan khemah ibadah...minggu ni plak 30/10 aku bawak budak2 rombongan ke Melaka...minggu berikutnyer penuh dengan aktiviti setiap sabtu di sekolah...entah bila la nak celebrate...tapi insya Allah nak tunggu pak tam khalish yang dok kat sabah tu balik baru nak wat besdaynyer...

sapa kata senang jadi cikguni kan?jadual memang pack...walaupun sabtu mahupun ahad...
Gambar besday boy masa umurnya masuk 2 tahun...moga jadi anak yg obedient (kata uncle farid ) dan ummi harap anak ummi sihat dan menjadi anak yg soleh..aminn...

1 comment:

chiBi_CuTe91 said...

ank sdara sya da bsaw....
hehhehe....
cpt2 ckt ea...ley tmbh kleksi ank sdra ag..
wawwwaawawa...