.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Tuesday, August 10

ada ka patut???

salam..selamat pagi..tgah sedih mdengar citer sahabat kerja apabila seorang yg penting dalam sekolah ni melabelkan anaknya "kurang ajar" di depan sahabat ini yg merupakan guru sekolah ini juga...kalau nak menegur kita as a ketua kena la gunakan bahasa yg ndah sikit nak menegur..ini tidak..antara ayatnya "Anak u ni dah lama i  tgk dan tegur..tp wat tak tau..mmg kurg ajar"...oouuucchhh...sakitnya hati si ibu mendengarnya...


apa kata kawan2 tntg hal itu???bagi aku mmg tak patot la..masalahnya bkn apa, si anak ni mmg slalu makan di tempat makan bsama umienya..tak dak masalah..kdg2 bila cikgu ramai si anak ni akan makan la bsama2 murid lain..tmpat mkn guru pun bkn dalam bilik khas..kat luar kantin jgk..ntah la manusia ni..mmg bterus terang betul mgata anak org macam tu..


moga bulan puasa ni bykkan la btaubat dan wat amal ibadat...ok la kwn2 semua.selamat bpuasa yer..jg mulut, mata, telinga dan lain2 lg ok..moga amalan kita diterima..aminnn...






p/s: gambar dcedok dari iluvislam...

2 comments:

alfa juliet said...

tak patut lahh.....ish ish tgh geleng pale ni

seridewi83 said...

tu la kak aza...ntah apa2