.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Saturday, May 22

SHAHIR JUara


alhamdulillah...berakhir lah sudah tirai akademi fantasia musim ke-8..aku sebenarnya tak kisah anatara shahir atau adira jadi juara...aku riso juga kalau tetiba jadi kes macam raja lawak org yg tak disangka jd juara...tetiba diumumnyer daus jd juara tak ke haru..


anyway ini adalah sejarah sejak pgenalan akademi fantasia apabila pelajar yg di Afundi masuk mjadi jura...akak mmg suka shahir menang..sampai tmimpi2 la si shahir ni...romantik giler...hahaha..fanatik tu...anyway tahniah skali lagi kpd shahir dan tq 4 all fans 4 shahir yg telah mjadikan shahir juara...moga btahan di dunia hiburan..aminnn..

1 comment:

alfa juliet said...

aku pun suka shahir jadi juara..dia ensem