.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Tuesday, May 4

menangis...menangis...n menangis lagi

kan bagus kalau khalish boleh ketawa macam ni hari2..

entry ni pasal anak aku..aku tak tau la pasal apa dok menangis saja..tak kira siang atau malam..tanya kawan2 mgkin ada apa2 yg mganggu..apa agaknya yer..sapa yg ada apa2 petua bagi la..tohanks to kak julia yg ada bagi no phone sowg bidan yg mmg pandai dalam prubatan cara Islam..insyaAllah aku akan pi kalau Khalish mash lagi tak berubah malam ni..


sejak balik umah mak aku minggu baru ni dia menangis..aku rasa ada la tu org yg hantaq mcm kat mak aku..kalau aku ada bukt org tu saja nak "guna" kan mak aku siap la..


khalish..dah la jgn nangis lagi..umie dgn ayah harap anak umie jgn macam tu lagi ye..

1 comment:

alfa juliet said...

ko baca2 lah ayat kursi pas tu hembus kat muka dia....cubalah dulu tgk cam ne