.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Tuesday, June 16

RUMAH OH RUMAH

alkisahnyer aku n hubby tgah survey rmh utk dibeli...kata org takkan nak myewa seumur hdp kan?jadi kami telah mcari la rmh dlm cuti baru2 ni...mula2 kami pi tgk rmh kat KK DAMANSARA...jgn marah kat damansara 2...just ni damansara versi KUALA KANGSAR....tapi nak beli kat c2 nak pindah sek plak..lagipun mgajar kat ipoh ni pn dah ok n serasi dgn sek n member2...nak pi sek baru nak kena sesuai kan diri plak..t'utama "boss"kiter 2 ok ke kan"?

setiap sekolah lain pe'el bossnyer....hanya org yg biasa rasakan je boleh bezakan n rasai pbezaannya...rumah ni ok...tapi aku n hubby suka lg yg 2 tgkat...cantik giler...tapi lupa nak snap2...ni gmbar yg single storey...luas gak...tapi pattern dalam tak bkenan la..

ni la rumah kat KK DAMANSARA 2...yg ni regenyer RM 113880...murah kan?
ada 4 bilik n besarnya 20' x 80'


balik jer kat ipoh ni jumpa 1 lagi rmh yg kami berdua suka sgt2..jeng..jeng..jeng...ni la rumahnyer...

model tak berbayar...a.k.a laki aku...dapat ke aku memilikinya....

harga just 178,000 ringgit malaysia...sesuai dgn rmh la harga 2...mmg puas hati...ada 4 bilik..3 bilik air..master room n bilik2 lain mmg luas...kalau adik-b'adik, sanak saudara dtg pn tak la sempit sgt...mulaq2 laki aku tak suka rmh 2 tgkat ni..tp ntah la knp skrg nak gak...pgaruh kawan kot aku rasa...jgn mrh ye suamiku...hehe...ni ada bbrapa gmbr sewel yg smpat dtgkap...sewel sbb tngu pak guard ...ada sjam gak tngu...padan muka sapa suh pi hr ahad kan..pmaju tak dak la...

sewel coz tngu pok guard lama sgt...ish..ish..ish..


harap2 dapat la aku memiliki rmh ini...cpt beli lagi bgus...umur skrg ni la nak kumpul harta pn...2 pn dah rasa tlambat jer...ok la...adios..

p/s : upload gambar abg ipaq sampai 2x...haha..takpa la..

1 comment:

alfa juliet said...

murah2 ye rumah kat sana..apa tunggu lagi...rembat lah..hahaha