.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Sunday, June 14

hambik kau....

nampaknya cuti sekolah telah berakhir hari ni...pejam celik pejam celik dah 2 mnggu budak2 sek n cikgu2 yg tak tlibat dgn kelas tambahan telah bercuti...termasuk le aku...bagi rakan2 seangkatan aku nampaknyer sok dah mula nak "berperang" semula la di dalam kelas...selamat yer semua guru2...tapi aku terpaksa menyambung coti....tgk ayat 2 betul2 "terpaksa" tau...itu bermaksud tidak sengaja...atas alasan apa ek?!!!sbnornyer aku dah dilantik menjadi AJK PENGANGKUTAN utk mhantar adik ipar aku si noyoi 2 yg telah berjaya menempatkan diri di KOLEJ MATRIKULASI GOPENG...nasib baik la tak jauh sgt dari rumah aku kat ipoh ni...so sok aku memontengkan diriku dari sek...

ni la sis in law aku yg akan ke matrik gopeng..

CONGRATULATION!!!!!

citer yg ke-2...ha hambik kau byk benda aku nak cter...tapi tak semua la..maklumlah cuti 2 mngu..mana cukup dgn 1 post jer kan...hahaha...sebelum ni aku ada post kan tajuk "Suamiku n services currently not available" kan?alkisahnyer...balik dari bercoti pn masih belum okey lagi servisnyer..apalagi...kbetulan abg ipaqku abg jue ada...dia pn bowingla nak dok umah tanpa santapan mata...dia telah mengambil kptusan nak panjat bumbung n betulkan si 'piring" astro yg "meragam" 2...masalahnyer tak kisah la ka nak panjat..tapi ni dah malam2 buter baru nak panjat..silap2 org ingat nak mencuri tak ke naya kena tembak ker...kena baling batu ker...haha..n akhirnya apa yg berlaku????astro kami ...ALHAMDULILLAH dah selamat dibetulkan otaknyer yg agk sewel 2....mana tak sewel aku kata..dok panas...matahari atas kapla pun dok takdak servis gak...tak ke heran namanyer 2...ish...ish...ish...kesian.....

ni plak abg jue yg tolong btulkan astro kami...

tgk la 2 lpaskan geram tnggu pok guard masa aku tgah survey nak beli rmh


citer yang ke-3 untuk hari ini ialah cerita yang agak memilukan n merungsingkan aku...sob...sob...panas...panas..panas....pusing..pusing...pusing...otakku mereng...tau tak kenapa?????!!!!!!!!..ini adalah kerana laptop ku telah diserang TROJAN ntah dari mana dtgnyer dan telah mybabkan smua data2,kerja2 sek, minit mesyuarat aku n laki aku lgsg tak dpt diselamatkan...n paling myedihkan aku gambar aku n baby masa dalam pantang sampai skrg habis musnah dalam kejadian itu...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...mana aku nak dapatkan balik kenangan 2 semua...mana nak cari?????????????sedih giler....

oleh kerana citer dah jadi sedih...aku bhenti di sini dulu..ada byk lagi citer ni...gambar pn ada la bbrapa aku akan upload di sini n di myspace aku...ok la...buybye....selamat bsekolah sok...aku cuti lagi...HOOREY!!!

No comments: