.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto; }

tochey!!tochey!!!syukran!!

Sunday, May 10

Nak kurus punyer pasal..

hari ni aku pn jadi giler kuasa masuk byk kali nak tulis blog...alkisahnyer sbb aku nak menguruskan badan, dgn suami2 aku skali kena mengikut aku ke padang polo...yg pgorbanannya bkn apa...siap berjoging sambil tolak troli anak aku...tgk ler gambar di bwh nie...


tgk 2...laki aku gigih berjoging sambil menolak troli anak 2

berhenti jap..pancit coz dah lama tak exercise...hehehe

aku ni dah byk sgt naik berat bdn nyer...org kata kenderaan berat kena lalu belah kiri kan?mcm aku la kot...byk naik kat pewot, peha n pinggul....kat pewot sbb aku dul tak boleh nak btungku masa dlm pantang...jd inilah antara akibatnyer kan...ada keburukan dan kebaikan gak bsalin cesearean ni...

tgk la pewot aku yg agak membuncit...teringat zaman anak dara...huhu

dulu tak la aku besar sgt...tapi masa tak besar sgt 2 dah rasa besar...2 la manusia..tak bersyukur dgn apa yg ada kan/la dah makin besar sapa nak jawab...so,kena jaga la btul2....nak maintain semula...dulu kat cheras baru aku n kak zura la leader utk senamrobik..oh tidak!!!!


tgk la sambil exercise dan jgk berposing...bila la nak kurus...bgambar je lbh...



laki aku pun berusaha nak naikkan bdn...tgk la dia...SERANTING jer...
makan byk mana pun dok maintain jer...jealous tau...kalau lah boleh tukar bdn..mmg hubby aku nak tukar dgn aku...tp apakan daya...hehe...

anak aku gumbira jer....walaupun panas giler masa nie...
sempat lagi pose drive balik ke rmh wpun penat...ni cik rusnah pnya angkara la ni...my sis in law yg muka sblah 2...
sampai cni sahajalah coretan aku utk hari ni...smoga bertemu di blog yg akan dtg...hehe...ayat karangan berformat 2...k la...nak pi tgk diari EXT ni...tak puas hati aril masuk balik...meluat...
p/s ; TQ, toche,arigato hait utk adik ipaq ku...cik una@rusnah@noyoi coz sudi jd photograper utk blog kali ni...tapi sebenarnyer gmbar dia lagi byk dari aku n fmly...nak masuk dlm myspace dier...jangan marah noyoi....

1 comment:

Hirzi Iskandar said...

cikguu, igt saye lgi tk?
tkpetkpe, tk igt pon tkpe.tk penting pon
HAHAHAHA